Megvette a Yahoo-t a Verizon
Bár a Magyar Telekom vs. Origo sztori azt mutatja, hogy egyáltalán nem jó, ha egy online médiacég egy telekom-szolgáltatóhoz tartozik, Amerikában ezúttal ismét egy telekom-cég vásárolt tartalmat, mégpedig a Verizon - közel 5 milliárd dollárért - a Yahoo média-szolgáltatását.
A Verizon Communications - a korábbi AOL-felvásárlás egyenes folytatásaként - ma írta alá azt a megállapodást, amely szerint 4,83 milliárd dollárt fizet készpénzben a Yahoo tartalomszolgáltatásáért.
Marni Valden, a Verizon üzletfejlesztési elnöke szerint a az üzlet a Yahoo szabadalmaira is kiterjed, és segít a Verizon azon erőfeszítésében, amelynek célja egy médiacég felépítése.
Kapcsolódó cikkek
- A Microsoft megvásárolja a LinkedIn-t 26 milliárd dollárért
- A Verizon elnöke megerősítette: kész ajánlatot tenni a Yahoo-ra
- Az IBM bejelentése a UStream megvásárlásáról
- Azonnali üzenetküldés a Tumblrön
- Az OKI akvizícióval lépett be a széles formátumú nyomtatási piacra
- Az Ericssoné az amerikai Envivio
- Óriási IT-üzlet: a Dell felvásárolta az EMC-t
- 4%-kal csökkent a Google piaci részesedése
- Yahoo Livetext: videóval kísért szövegküldő alkalmazás
- A Unit4 akvizícióval nyomul az oktatási piacon
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?
A mesterséges intelligencia már érzékelhetően jelentős hatással bír az IT munkaerőpiacra is, így számos változást hozhat magával az idei évben. Bizonyos munkakörök továbbra is keresettek maradnak, összességében azonban csökkenő tendencia figyelhető meg az IT szakemberek foglalkoztatása iránt - a költségcsökkentés és az AI megjelenése átrendeződést hozhat a piacon.
Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?
A No Fluff Jobs nemzetközi állásportál immár negyedik alkalommal elemzi a magyar, a lengyel, a cseh, a holland és az ukrán technológiai szektorban dolgozó nők fizetését, szakterületeit és készségeit, ám ezúttal más megközelítésből vizsgálta e témát. Elsősorban azt mérte fel, mikor kezdődött a nők érdeklődése e terület iránt, és kaptak-e támogatást céljaik megvalósításához. Az elemzés kitér a nemek közötti megkülönböztetésekre és egyenlőtlenségekre is.
Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája
Dömping árakkal, a hirdetési felületek leuralásával, tömegesen lehetetlenítheti el a hazai webáruházak működését a kínai e-kereskedő platform, a Temu. A csata még nem dőlt el, sürgős cselekvésre van szükség, különben megsínyli a hazai e-kereskedelmi piac jelentős része – figyelmeztet Szabó László a Growww Digital digitális marketing szakértője.
Magyar fejlesztők programján ámul a világ: Már nem csak tanul, teremt is a magyar MI
Az egészségügyi területen az adatok hiánya és költségessége korlátozza az MI fejlődését, különösen a bőrbetegségek esetén. A magyar MI fejlesztő csapat, az AIP Labs azonban létrehozott egy olyan fejlett, generatív MI-t, amely nemcsak tanul a meglévő forrásokból, hanem új adatokat is képes létrehozni, megkerülve a drága és nehezen beszerezhető címkézett adatok problémáját. Így szintetikus képeket tudnak alkotni olyan ritka bőrbetegségekről is, amelyekről jelenleg kevés információ áll rendelkezésre.
Magyar siker a bahreini Forma 1-en
A szezonnyitó Forma-1-es futam házigazdája, a Bahrain International Circuit (BIC) ma kiadott sajtóközleményében jelentette be, hogy a magyar Festipay készpénzmentes fizetés és integrált rendezvénymenedzsment szolgáltató cég által működtetett BIC PAY bevezetésével készpénzmentes fizetési rendszerre állnak át.