A Telekom karácsonyi kampánya az emberi kapcsolatok megerősítését helyezi fókuszba
A kampány célja a márka-életcél közvetítése úgy, hogy az az ünnepi hangulatban releváns legyen a befogadó számára: A Telekom minden értelemben áthidalja a távolságokat az emberek között, az ünnepi időszak pedig egy jó apropó, hogy ezért mindenki személyesen is tegyen valamit.
A kampány kreatív koncepciója arra a gondolatra épül, hogy karácsonykor különösen fájdalmas érzés ráébredni, hogy valakivel az évek során eltávolodtunk egymástól. Bár ma gyakran szokták ezért a felgyorsult kommunikációt hibáztatni, valójában ez egy természetes folyamat, amely mindenkit érint. A Telekom hálózata és eszközei viszont segíthetnek abban, hogy az emberek felélesszék, illetve szorosabbá tegyék ezeket a kötelékeket.
Már a koncepció tesztelésekor is látszott, hogy ez egy mindenkit érintő, fontos kérdés. Idén karácsonykor tehát a Telekom az emberi kapcsolatok ápolását, megerősítését helyezi fókuszba, és arra buzdítja az embereket, hogy tegyenek a kapcsolataik felfrissítéséért. A kampány fő elemeként ezt először egy image filmmel kommunikálják. Egy testvérpár konfliktusokkal teli történetén át mutatják be, hogyan tud akár egy kis gesztus is kibékíteni mély ellentéteket, ha a különbségeink helyett inkább azt keressük, ami közös bennünk. A komoly hangvételű image film mellett további 8 filmet készítettek a Telekom szezonális ajánlataihoz, amelyek könnyedebb hangnemben mutatják be a családokat összekötő ünnepi élményeket.
A Telekom karácsonyi kampányát minden évben egy-egy emlékezetes dal köré fűzi. Az idei együttműködéshez a Telekom egy már legendás LGT dalt választott, egy nagyszerű énekesnő előadásában. A Presser Gábor és Sztevanovity Dusán által írt LGT dal, a Gondolj rám egy részletét Rúzsa Magdi énekelte el a 2016-os kampányunkhoz. A dal üzenete ilyenkor, karácsony táján különös hangsúlyt kap.
A dalon keresztül az előadók és a Telekom is azt a sugallatot közvetítené, hogy meg kellene próbálni szorosabbra húzni kapcsolataink lazuló - netán már meglazult - szálait, hogy merjük megtenni azt a hiányzó, esetleg csak egyetlen lépést, mozdulatot, gesztust, amitől egy barátság újra működni kezd, egy családi fotó újra visszaadja az összetartozás érzését.
Az érzelmi távolságok témáját a közösségi médiában is körbejárják. Tari Annamária pszichológussal indítanak beszélgetést, aki blogbejegyzésekben dolgozza fel az emberi kapcsolatok nehézségeit, majd további aktivitásokkal vonjuk be a Telekom követőit az ünnepi felkészülésbe. A kampány PR támogatása elsősorban azt célozza, hogy egyedi, kreatív médiatartalmakon keresztül is eljusson az emberekhez a kapcsolatfelvétel fontosságának gondolata, méghozzá inspiráló formában, az ismert zenészek bevonásával.
Kapcsolódó cikkek
- A Telekom Magenta 1 ügyfeleinek száma meghaladta a 100 ezret
- A Magyar Telekom 2016. harmadik negyedéves eredményei
- Marad a FOX, Nat Geo és a Nat Geo Wild a Telekomnál!
- Több mint 2600 kistelepülésre jut el egy éven belül a Telekom 4G!
- Linkin Park a Telekom VOLT Fesztivál 0. napján
- A Telekom új domino kártyás opciókat vezet be
- Az HBO aranyélet első évada most díjmentesen nézhető a Telekomnál
- Telekom: új szuper családi HD csomag, több mint 110 tv csatornával
- Telekom Electronic Beats Festival Budapest 2016
- Munkaerőpiac: kíváncsi munkavállalót keresnek a cégek, növekszik a kreatív kompetenciák szerepe
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.