Minden korábbinál magasabb ünnepi adatforgalom a Vodafone ügyfeleknél

forrás: Prím Online, 2017. január 3. 08:24

A 2016/17-es ünnepi időszakban is folytatódott a korábbi trend: a Vodafone ügyfelei sokkal több adatot forgalmaztak belföldön és roaming környezetben is, mint bármikor korábban, valamint többször és hosszabban kívántak kellemes ünnepeket vagy boldog új évet élőszóban telefonon, miközben a korábbi évekhez képest kevesebb üdvözletet küldtek SMS-ben.

Az ünnepi napokban - december 24-25-26-án, illetve december 31-én és január 1-jén – a Vodafone ügyfelei több mint 18,4 millió hívást indítottak, így a hívások száma az egy évvel korábbi ünnepi időszakhoz képest 4 százalékkal bővült, a hívások pedig összességében bő 7 százalékkal lettek hosszabbak. A felhasználók az érintett 5 nap alatt közel 12,7 millió SMS-t küldtek el, ami azt jelenti, hogy a szöveges üzenetek száma közel 7 százalékkal mérséklődött egy év alatt. Az MMS-ek száma közel 40 százalékkal nőtt, de így is csak alig 214 ezer képes üzenetet küldtek a Vodafone ügyfelei az 5 nap alatt. 

 

 

Az adatok tanúsága szerint karácsonykor és szilveszterkor is egyre többen használták a különböző internetes felületeket a jókívánságok tolmácsolására. Az adatforgalom az elmúlt évben mérthez képest közel 70 százalékkal, a 2014/15-ös ünnepi időszakhoz képest pedig 125 százalékkal nőtt – a 2012/13-as év-fordulóhoz képest közel az ötszörösére nőtt. 

 

A roaming korlátok lebontásának köszönhetően külföldön is egyre többen és egyre többet használták a mobilinternetes szolgáltatásokat, így az ünnepi napokban Vodafone ügyfelei kétszer annyi adatot forgalmaztak, mint egy évvel korábban, és közel 8-szor annyit, mint 2014/15 fordulóján. 

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés

A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.

2024. május 19. 14:40

Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.

2024. május 19. 12:34

Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric

Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.

2024. május 19. 10:26

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59