Még izgalmasabb meccsnapok elé nézhetnek a szurkolók az FC Barcelona Viber chatbotján keresztül

forrás: Prím Online, 2017. szeptember 13. 10:49

Az FC Barcelona elindította hivatalos Viber chatbotját, amellyel újabb izgalmas lehetőségek nyílnak meg a klub rajongói előtt: a „BarçaViber Meccs Embere” szavazás mellett a szurkolók betekintést nyerhetnek a klub mindennapi életébe és első kézből értesülhetnek a csapatot érintő hírekről. A chatbot a Barça alig pár hete indult, mostanra már 4,4 millió követővel rendelkező hivatalos Viber publikus profilját és matricacsomagját követően érkezik a platformra.

A chatbot-ban megtalálható „BarçaViber Meccs Embere” aktivitásokon keresztül a szurkolók a mérkőzés izgalmát is fokozhatják: megtippelhetik a végeredményt, szavazhatnak a meccs legjobb játékosára, valamint értékelhetik a csapat teljesítményét is.

 

A program, hogy még érdekesebbé tegye a szavazást, csupán hat játékost jelöl a „BarçaViber Meccs Embere” címre a világ egyik legnagyobb sportstatisztikai elemzője, az Opta hivatalos adatai alapján. Az Opta a mérkőzések közben folyamatosan élőben követi a játékosok egyéni teljesítményét, a hat jelöltet ennek alapján határozzák meg.

 

 

Az a játékos, aki a legtöbb Meccs Embere szavazatot kapja, a szezon végén elnyeri a Rakuten Viber „BarçaViber Év Játékosa” elismerést.

 

A chatbottal való aktivitásaik révén a rajongók a „BarçaViber Év Szurkolója” címért is versenyezhetnek. A szerencsés győztes nyereménye egy VIP látogatás a Camp Nouba, ahol személyesen is találkozhat a csapat szupersztárjaival. A győztesnek a lehető legpontosabban kell megtippelnie a meccs végeredményét, a Meccs Emberét és csapat összesített értékelését minden mérkőzés után.

 

A Viber-en keresztül elérhető FC Barcelona aktivitások a Chat Leap, az Inscouts és az Opta együttműködésével jöttek létre.

„A Barça hivatalos Viber chatbotja tovább fokozza a meccsek előtti izgalmat és a szurkolók lelkesedését a csapat iránt, függetlenül attól, hogy a stadionban nézik-e a mérkőzést vagy sem” - mondta Djamel Agaoua, a Rakuten Viber vezérigazgatója. „A tervezési fázisban mi pontosan így képzeltük el értékeink megvalósítását az FC Barcelonával: technológiai megoldásokkal felvértezve lehetőséget adunk a futball rajongóinak a világ minden tájáról arra, hogy a nappalijukból szurkolva mondhassák el véleményüket.”

 

 

„Manapság az egyik legnagyobb kihívás egy sportegyesület számára a szurkolók bevonása a klub mindennapi életébe. A Viber alkalmazás és a chatbot lehetőséget ad rajongóinknak arra, hogy ne csak külső szemlélői legyenek a pályán történő eseményeknek, hanem valóban a csapattal közösen élhessék át a sikereket. Az általuk megszavazott Meccs Embere cím a játékosok számára is rendkívül megtisztelő” - mondta Russell Stopford, az FC Barcelona digitális termékekért és stratégiákért felelős vezetője. 

 

A „BarçaViber Meccs Embere” aktivitás a 2017. szeptember 9-i FC Barcelona - RCD Espanyol mérkőzés kezdetével indul.

 

Töltse le a Viber alkalmazást és vegyen részt a legújabb élményekben: bit.ly/2iVr3PK

Kulcsszavak: Viber Chatbot

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Continental budapesti gyára „Megbízható Munkaadó” díjat kapott

A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) idén többek között a Continental budapesti telephelyét, a Continental Automotive Hungary Kft.-t díjazta a „Megbízható Munkaadó” címmel – melyet 2022-ben a teljes magyarországi Continental csoport nyert el. A rangos díjat az újonnan bevezetett szabályok értelmében a győztes az eddigi kettő helyett, immáron három évig tudhatja magáénak. Az elismeréssel azon cégeket tüntetik ki, amelyek példaértékű módon gondoskodnak dolgozóik munka-, valamint életkörülményeiről.

2024. május 20. 10:27

Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés

A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.

2024. május 19. 14:40

Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.

2024. május 19. 12:34

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59