A Cellum és a TransferTo együttműködésében új funkciókkal bővülhetnek a mobiltárcák
Magyarország piacvezető mobilfizetési vállalata, a Cellum, és a határokon átnyúló mobilfizetési hálózatot működtető, szingapúri székhelyű TransferTo stratégiai együttműködési megállapodást kötött. Ennek eredményeként a Cellum nemzetközi átutalási szolgáltatásokat kínálhat ügyfelei számára. A TransferTo rendszerén keresztül több mint 1500 vállalat érhető el világszerte.
A TransferTo rendszere pénzintézeteket és digitális pénzügyi szolgáltatókat köt össze, valós idejű mobilegyenleg-feltöltéseket és pénzátutalásokat téve lehetővé fejlődő és fejlett piacok között. Felhasználók milliói élvezik több mint 135 országra kiterjedő hálózatának előnyeit, melyben megtalálhatók átutalási szolgáltatók, elektronikus pénzkibocsátók, mobiltárca-szolgáltatók, bankok, pénzintézetek, civil szervezetek és globális e-kereskedők.
A Cellum márkázható mobiltárcákat kínál elsősorban nagyvállalatoknak, köztük bankoknak, mobilszolgáltatóknak és nagyobb kereskedőknek. Első ázsiai szolgáltatását 2014-ben indította el. Az új együttműködés lehetővé teszi a Cellum számára, hogy a TransferTo kiterjedt hálózatát használva további szolgáltatásokkal bővítse a termékpalettáját: nemzetközi pénzátutalásokat és mobiltelefonos feltöltést nyújtson üzleti partnereinek, akik így jobban ki tudják szolgálni saját felhasználóik igényeit. A partnerkapcsolat célja a feltörekvő digitális fizetési technológiák előmozdítása mind Közép-Kelet-Európában, mind Délkelet-Ázsiában, melyek a leggyorsabban növekvő piacok.
Peter De Caluwe, a TransferTo vezérigazgatója elmondta: „Örömmel működünk együtt a Cellummal és nyitjuk meg ügyfeleik előtt globális hálózatunkat, mely így újabb mobiltárca-szolgáltatásokkal bővülhet.”
„A Cellum folyamatosan igyekszik bővíteni a kínálatát olyan hasznos szolgáltatásokkal, amelyek értéket teremtenek ügyfeleink számára. A TransferTo-val kötött stratégiai partnerségünk tovább erősíti a Délkelet-Ázsiában és más térségekben kivívott pozíciónkat mint olyan beszállító, akitől egy helyen lehet beszerezni minden mobiltranzakciós megoldást” – mondta Kóka János, a Cellum vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Közösségi mobilfizetés a Cellum és a fastacash megoldásában
- A Cellum és a Telkom stratégiai együttműködést jelentett be
- Magyarok segítenek felzárkóztatni Ázsia egyik feltörekvő országát
- Roland Berger tanulmánya a mobilszolgáltatók kihívásairól, és azok lehetséges megoldásairól
- A Telenor MobilPass révén elérhetővé válik az érintéses fizetés
- Az indonéz Finnet a Cellumot választotta mobilfizetési partneréül
- A Cellum mobilon kínálja az azonnali fizetési rendszert
- Indiába viszi a Cellum a megoldását
- Uber-szerű fizetési élményt vezet be a Green Taxi
- A Cellum innovációja Egyiptomban is bizonyíthat
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Növényvédelmi drónpilótaképzést indít a Széchenyi-egyetem, az ABZ Drone és a CloudIA
A Széchenyi István Egyetem, az ABZ Drone Kft. és a Cloud for Intelligent Airplace Zrt. (CloudIA) együttműködési megállapodást kötöttek, amelynek keretében növényvédelmi drónpilóta-képzést indítanak, először május végén. Az oktatás az Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Karon valósul meg, elérhetővé téve a legmagasabb szintű drónképzést a régió szakemberei számára.
Mitől lesz okos a jövő hálózata
A jövőben a megújuló energiaforrások arányát növelnék a legtöbben, 2030-ra pedig a digitalizáció és az energiaellátás zöldülése a legmarkánsabban megmutatkozó igény - derül ki az E.ON Hungária Csoport reprezentatív kutatásából. A vállalatcsoport felkészülve a jövő kihívásaira, az elkövetkező években 1 milliárd eurót tervez költeni áramhálózatának fejlesztésére Magyarországon és folyamatosan keresi és alkalmazza azokat a megújuló energia használatát segítő innovatív eszközöket, amelyek a hálózat stabilitását és rugalmasságát szolgálják.
Megváltás lehetne, a bankok mégis hadilábon állnak a mesterséges intelligenciával
A bankok mindössze 6%-a készített ütemtervet a mesterséges intelligencia tömeges méretű kiaknázására. Míg a banki alkalmazottak tárt karokkal fogadják az MI beépítését, a bankok nehezen integrálják azt.
K&H: Kate tiszta nyereség
Tavasztól a kis- és középvállalkozásokat is segíti Kate, a K&H digitális pénzügyi asszisztense. A mesterséges intelligencia-alapú megoldás egyetlenként az országban hangalapú utasításokat is megért és végrehajt, egyben felveszi a versenyt a legfejlett technológiákkal.