Megduplázódott a mobilinternet forgalom a tavaly karácsonyi időszakhoz képest a Telekomnál
Az idén közel kétszerese volt a Telekom ügyfelek karácsonyi mobilinternet forgalma a tavalyi ünnepi időszakban (december 24. és 26. között) mérthez képest.
2016-ban a forgalom növekedés még csak 30%-os volt az előző év hasonló időszakához viszonyítva, ami arra enged következtetni, hogy évről évre egyre többen kezdenek valami újba és választják a karácsonyi üdvözletekhez is az okostelefonjukon vagy tabletjükön a különféle internetes üzenetküldési formákat, mint az elektronikus levél, a cset és a közösségi oldalakon elhelyezett posztok. A Telekom tapasztalatai azt mutatják, hogy az adatforgalom felfutásához jelentősen hozzájárultak a nemrégiben bevezetett korlátlan adattartalmú, illetve bizonyos alkalmazásokra (közösségi, cset- és navigációs alkalmazásokra) nézve korlátlan mobilnet csomagok is.
A három ünnepnap közül 24-én mobilneteztek az ügyfelek a legkevesebbet, a forgalom napközbeni eloszlását nézve pedig az látszik, hogy aznap a mobilinternet forgalom este 8 és 9 óra között érte el a csúcsot.
Az internetes üzenetküldés mellett még mindig sokan választják a hagyományos SMS formátumot a jókívánságok eljuttatásához, bár számuk évente kb. 10%-kal csökken. Míg 2016-ben 6,9 millió Telekomos küldött SMS üzenetet rokonainak, ismerőseinek az ünnepek alatt, addig az idén már csak 6, 3 millióan.
Kapcsolódó cikkek
- eNET - Telekom kutatás az okostelefon- és mobilinternethasználati szokásokról
- Korlátlan közösségi alkalmazások karácsonykor a Telekomtól
- A Telekom nem áll meg a kedvezményekkel
- Korlátlanság és a választás szabadsága a Telekom karácsonyi ajánlataiban
- Az ügyfelek kérésére a Telekom változtatott korlátlan mobilnet ajánlatán
- Ajándék adatkeret a Telekomtól
- Újabb Telekom előfizetőknél aktiválják a 4G Hang képességet
- 6,3 TB adatot forgalmaztak a Telekom mobilhálózatán!
- Elszabadul a mobilnet idén nyáron is a Telekomnál
- Korlátlan mobilinternet a Telenortól
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.