A Fujitsu diktálja a tempót a virtualizált scale-out SAP HANA rendszereknél
A nagyméretű rendszereiket SAP HANA platformon futtató vállalatok hitelesített scale-out teljesítménnyel optimalizálhatják kritikus virtualizált infrastruktúrájukat az adatközpontban. A Fujitsu PRIMEQUEST nagyvállalati szerverek új SAP által hitelesített teszteredményei igazolják, hogy a kiszolgálók lépést tudnak tartani az SAP HANA-n futó rendszerek által használt adattömeg gyors ütemű növekedésével – hozzájárulva ezzel a digitális átalakulás sikeréhez.
Az adatáteresztő kapacitás, a sebesség és a skálázhatóság terén szigorú követelményeket támasztó SAP Standard Application Benchmark tesztek segítségével az ügyfelek és a partnerek kiválaszthatják az IT-megoldásaikhoz legmegfelelőbb hardverkonfigurációt. Az SAP HANA-hoz kidolgozott tesztverzió, az „SAP Standard Application Benchmark Version 2 for SAP Business Warehouse (SAP BW)” teljes körűen felméri, mennyire képes a rendszer feldolgozni az SAP HANA-n futó feladatokat és támogatni az SAPA HANA környezetek optimális működését. A Fujitsu nemrég sikeresen teljesítette a benchmark követelményeit az SAP HANA-t virtualizált VMware vSphere 6.5 platformon és nem virtualizált formában is futtató PRIMEQUEST 2800B3 szerverekkel. A 4 és 8 SAP HANA node-os rendszerek eredményeit az SAP hitelesítette.
Az SAP később bejelentette, hogy 16 node-ig támogatja a VMware vSphere 6.5 legújabb verziójának használatát SAP HANA scale-out környezetekben. Ez magas teljesítményszinteket biztosít az SAP HANA-hoz, 64 (16x4) TB RAM rendszermemória mellett. A VMware vSphere megoldás a Fujitsu PRIMEFLEX for SAP HANA integrált rendszerének része.
A Fujitsu által támogatott SAP BW alkalmazás SAP HANA-hoz szánt kiadása segít maximális beruházásmegtérülést elérni, és dinamikus üzletmenet-folytonosságot biztosít a rendszererőforrások rugalmas kiosztásával az SAP HANA scale-out rendszerek között. A Fujitsu integrált megoldása a maximális skálázhatóság érdekében négy- vagy nyolcfoglalatos felső kategóriás Fujitsu PRIMERGY vagy PRIMEQUEST rendszereket használ.
Az ügyfelek így olyan, teljes körűen skálázható, megbízható infrastruktúrát vehetnek igénybe, amely készen áll a digitalizálással járó igények támogatására, gyorsan üzembe állítható, könnyen üzemeltethető, ugyanakkor a beruházást is értékállóvá teszi. Az adattömeg növekedése egyszerűen kiszolgálható a kapacitás és a teljesítmény igény szerinti növelésével anélkül, hogy ehhez meg kellene változtatni a meglévő hardvert vagy virtualizációs platformot.
Ár és piaci bevezetés
A Fujitsu PRIMERGY és PRIMEQUEST szerverekre és VMware vSphere 6.5 platformra épülő Fujitsu PRIMEFLEX for SAP HANA integrált rendszer már ma is megvásárolható közvetlenül a Fujitsutól és SELECT viszonteladó partnereitől. Ára rendszerkonfigurációtól függően változik.
Kapcsolódó cikkek
- Rendelhető a Fujitsu és a NetApp közös NFLEX-megoldása
- A Fujitsu IoT-infrastruktúra megoldása az ingatlankezelőknek is jól jön
- A Fujitsu új PRIMEQUEST szerverekkel segíti az adatközpontok gazdaságos működését
- A Fujitsu a PRIMEFLEX for VMware Cloud Foundation megoldással támogatja a szoftveralapú adatközpontok kiépítését
- Az elavult technológia a digitális átalakulás legfőbb akadálya
- Biometrikus azonosítás már SAP rendszerekhez is
- A Fujitsu válasza a kibertámadásokra: a megelőzés
- A Fujitsu új SURIENT megoldása kiberbiztonságot kínál felsőfokon
- A Fujitsu szupergyorssá teszi a szoftveresen definiált adatközpontok kiépítését
- A Fujitsu PRIMERGY M2 szerverekkel turbózza a PRIMEFLEX vShape teljesítményét
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.