Microsoft mennyiségi licencértékesítés a Tech Data-nál
A Tech Data bejelentette, hogy a Microsoft-tal újabb megoldásportfólióra vonatkozó viszonteladói szerződést kötött Magyarországon. A disztribútor stratégia partnere felhőszolgáltatásai mellett, immár mennyiségi licenceit is értékesíti ügyfeleinek.
A két vállalat között 2017 novemberében kötött és most kibővített stratégiai partnerségi megállapodás értelmében a Tech Data mostantól mind helyben telepített, mind felhő környezetben képes lesz kielégíteni partnerei igényeit Microsoft megoldásokkal, egyrészt a StreamOne forgalmazói felhő alapú piactéren, másrészt az InTouch Software Store licenc-konfigurációs és -megújítási platformon keresztül.
„A Tech Data célja a régióban, hogy segítse partnereit a felhőre való átállásban, és olyan megoldásokat kínáljon számukra, melyek a teljes mértékben felhő alapú Office 365 és Azure megoldásokkal váltják vagy egészítik ki a jelenlegi helyben telepített infrastruktúrát és szolgáltatásokat” – mondta Martin Madár, a Tech Data kelet-európai szoftverigazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Magyarországon is házhoz jön a felhő
- A jó szereposztás nem csak a moziban fontos
- 16 csapat versengett a Microsoft technológiai maratonján
- Mivel nyerhető meg az informatikai háború?
- A Fujitsu növeli a ServiceNow ügyfeleknek kínált értéket
- Példaképek terelik a lányokat a természettudományok felé
- Microsoft kutatás: a felhő áttörte az IT határait a hazai vállalatoknál
- Új marketing- és operatív igazgató a Microsoft Magyarországnál
- Megérkezett a Windows 10 legújabb frissítése
- Microsoft verseny programozóknak, 3D-dizájnereknek, informatikusoknak
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megjelent a NEXT 3D konferencia programja
Megjelent a NEXT 3D additív gyártás és digitalizálás konferencia programja. Nem kevesebb, mint 15 hazai mérnök és vezető szakember fogja megosztani 3D technológiai sikereit és tapasztalatait a résztvevőkkel. A konferenciaprogram alapján a NEXT 3D látogatói felbecsülhetetlen értékű tudással bővíthetik 3D nyomtatási és 3D szkennelési ismereteiket.
Ezek az idei kulcstémák a webes és marketing stratégiák terén
Mások mellett Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója és Huszár Viktor, a Teqball társalapítója is előadást tart az idei Maximum Web és Marketing Konferencián, ahol a résztvevő vállalkozók elsősorban a sikeres cégvezetés és online működés megvalósításához gyűjthetnek hasznos tudást a leghitelesebb példaképektől.
A BASF a sikeres Ethernet-APL kísérletet követően az ABB-t választotta zöldmezős projektjeihez
A BASF első európai zöldmezős Ethernet Advanced Physical Layer (Ethernet-APL) projektjének részeként az ABB-t választotta az elosztott vezérlőrendszerekhez (DCS).