Az IzzyPay segítségével bővülhetnek a Shoprenter online áruházai
Több mint hatezer webáruház számára nyílt meg a lehetőség Magyarország első lakossági BNPL (Buy Now, Pay Later - Vásárolj most, fizess később) szolgáltatása, az IzzyPay integrációjára a frissen megkötött Shoprenter együttműködés eredményeképp. Farkas Róbert, az IzzyPay vezérigazgatója szerint a megállapodás fontos mérföldkő a BNPL magyarországi meghonosításában. Az új fizetési megoldás nagyobb rugalmasságot jelent a vásárlóknak, az üzletek pedig ennek segítségével növelhetik a forgalmukat és csökkenthetik a visszafordulások arányát.
A Shoprenter motorján keresztül működő hatezer hazai webáruház mostantól kényelmesen hozzáadhatja fizetési lehetőségeihez az IzzyPay-t, Magyarország első BNPL szolgáltatását. A Buy Now, Pay Later – vagyis Vásárolj most, fizess később – szolgáltatás igénybevételével a vásárlóknak csak 14 nap elteltével kell kifizetni a kiszemelt termék árát, így lehetőségük van a pénztárcájuk megterhelése nélkül kipróbálni azt. Miközben a vevőknek nem kell előre megadniuk bankkártya adataikat, az IzzyPay azonnal átutalja a vásárlás összegét a webáruháznak.
A nemzetközi példák azt mutatják, hogy az online vásárlók jelentős része fordul vissza az utolsó pillanatban, jelentős részük azért, mert végül túl soknak találja a fizetendő összeget, vagy nem talál a számára elfogadható biztonságos fizetési lehetőségeket. A tapasztalatok szerint a BNPL alkalmazásával az online áruházak akár 20 százalékkal képesek csökkenteni ezt a lemorzsolódást, miközben növelik a visszatérő vevők számát. Mindeközben a vásárlói kosár értéke jelentősen nő (átlagosan 45 százalékkal), mivel több árucikket választanak ki a vevők, ha tudják, hogy ezeket még fizetés előtt kézbe vehetik, kipróbálhatják és ha úgy ítélik meg, tét nélkül visszaküldhetik. Mindezt anélkül, hogy hetekre lekötnék a pénzüket. A BNPL a vevőnek nem kerül semmibe, az online áruházak azonban korszerű fizetési folyamatot és nagyobb szabadságot adhatnak nekik, ezzel árbevételük akár 35-40 százalékkal növekedhet.
Az áruházak értékesítési lehetőségeinek növelése nem kerül különösebb erőfeszítésbe, hiszen a fizetési modell gyorsan és egyszerűen integrálható a Shoprenteren bérelt áruházakba. Az IzzyPay teljes körű támogatást nyújt a fizetési megoldás integrálásához bármely kereskedelmi platformba, teljes marketing eszköztárat biztosít a weboldalakhoz, tanácsot ad a kosár beállítására a leghatékonyabb fizetési folyamat biztosításához.
“Büszkék vagyunk arra, hogy a hazai e-kereskedelmi piac úttörőjeként az elsők között vezetjük be elérhető szolgáltatásaink körébe az IzzyPay fizetési megoldást, így lehetővé tesszük a webáruház tulajdonosok számára azt, hogy terjeszkedjenek és elérjék céljaikat, miközben egy magyar tulajdonban álló, megbízható, rejtett költségektől mentes vállalkozást támogathatnak” – hangsúlyozta az együttműködés kapcsán Rab Máté, a Shoprenter vezérigazgatója.
“A megállapodás fontos mérföldkő a BNPL magyarországi meghonosításában. Az IzzyPay elkötelezett amellett, hogy a hazai e-kereskedelmi piacot korszerű szintre emeljük, vagyis a Nyugat-Európában és az Egyesült Államokban népszerű Buy Now, Pay Later modell Magyarországon is széleskörűen elérhetővé válhasson” – hangsúlyozta Farkas Róbert, az IzzyPay Zrt. vezérigazgatója. A frissen kinevezett CEO feladata, hogy a társaság tovább folytassa hazai bővülését és pozíciójának erősítését. A cég bízik benne, hogy a pénzügyi szakember vezetésével az IzzyPay a magyar BNPL piac legmeghatározóbb szereplőjévé válhat.
Farkas Róbert több mint negyedszázada dolgozik a pénzügyi szektorban, nyolc éven át irányította a Takarék Csoport treasury és befektetési szolgáltatási területeit. Emellett jelenleg is a Budapesti Értéktőzsde Kereskedelmi Bizottságának a tagja. Tanulmányait a Budapesti Corvinus Egyetem Pénzügyi Intézetén végezte, valamint az Eötvös Loránd Egyetemen szerzett Jogi Szakokleveles Közgazdász végzettséget.
Kapcsolódó cikkek
- Így hat a hazai webáruházakra a háború és az infláció
- Az e-kereskedelmi cégek is megszenvedik a válságot
- Nagyon népszerűek a easybox csomagautomaták
- Sok magyar webáruház megerősödhet ezekben a hónapokban
- Már nem éri meg külföldről rendelni, felpörögnek a magyar webshopok
- Minden webshop képes lehet az aznapi házhozszállításra
- Glami.hu: jelentős értékesítési csatornává nőtte ki magát a livestream vásárlás
- Glami.hu: Magyarországon a divatcikkek ötödét webáruházak értékesítik
- Jön Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi konferenciája
- Támogatói szerepkörbe került az e-kereskedelem egyik fő képviselője
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.