Systems' Day konferencia - először

A KFKI Csoporttal, valamint a T-Mobile és a T-Online részvételével első alkalommal rendezte meg ma Budapesten Systems' Day című infokommunikációs szakmai konferenciáját a T-Systems. A mintegy 400 résztvevős rendezvény célja volt, hogy a Magyar Telekom Csoport által kínált legújabb telekommunikációs, informatikai, mobil-, valamint internetmegoldásait bemutassa az infokommunikációs piac döntéshozói számára. Az infokommunikációs konferencián három plenáris és három párhuzamosan futó szekcióban összesen további 35 elődás hangzott el.
"Integráció a technológiában, integráció az ügyfélkiszolgálásban" címmel tartott megnyitó előadást Christopher Matheisen, a Magyar Telekom elnök-vezérigazgatója. Néhány fontosabb megállapítása:

  • fontos, hogy a csoport integrált szolgáltatóként működjön a piacon;
  • a várakozások szerint 2007-ben a T-Systems rendszerintegrációs tevékenysége több árbevételt fog hozni, mint a hagyományos ict üzletágak együttvéve;
  • cél, hogy aT-Systems a hazai rendszerintegrációs cégek között első helyre kerüljön (jelenleg az első három között van);
  • egy teambe szervezett, egy vezetővel rendelkező egységes kapcsolattartó csoportot (relationship management) hoznak létre a T-Systems, T-Mobile, T-Online között; ennek előnyei: versenyképesebb ajánlatok, a méretgazdaságosságból származó előnyök hasznosítása, gyorsabb reagáló képesség, ezáltal a T-Systems hatékonyabban lesz képes az európai piacokon versenyezni.

Rudolf Kemler, a T-Systems Austria vezérigazgatója "T-Systems worldwide -- best in class ICT services" című előadásában elhangzott néhány fontosabb gondolat:

  • az új kihívás az IT és telekom magas szintű integrálása,
  • a partnerek/felhasználók számára elsődleges, hogy biztosítsák a szolgáltatásokban a rugalmasságot és az átláthatóságot;
  • jelenleg a világon 56 ezer ember dolgozik a T-Systems kötelékében, akik 160 ezer ügyfelet szolgálnak ki;
  • a vállalatnak 50 országra kiterjedő saját telekom hálózata van, 2000 végponttal;
  • a T-Systems üzemelteti a legnagyobb e-CRM rendszert Európában
  • aT-Systems-nek 20 országban vannak leányvállalatai.

A sajtó nyilvánossága előtt meglehetősen ritkán szereplő KFKI Csoport és a BCN munkatársai is több előadással szerepeltek. Néhány KFKI Csoport-vonatkozású előadás: Virtualizációs megoldások; A hálózati és alkalmazás hibák gyors szétválasztása; új alapokon a nagyvállalati szoftver infrastrutúra és IT irányítás; Üzleti igényvezérelt IT fejlesztés és üzemeltetés kialakítása, Hálózatbiztonsági megoldások kritikus felhasználói környezetben; HD videokonferencia rendszerek. BCN vonatkozású előadások: Fix-mobil konvergencia - Dual Phone; A távoli munkavégzés lehetőségei és veszélyei, Modern kommunikácis alkalmazások alternatívái több szállítótól.

A Magyar Telekom T-Systems, BCN leányvállalatával és a T-Mobile-lal, stratégiai partnerségben a Nokia-val és a Cisco-val, kifejlesztette Dual Phone megoldását. A társaságok kompetenciájának egyesítésével létrejött megoldásnak köszönhetően az ügyfelek asztali mellékei is mobillá válnak, és ezt nem egy DECT készülékkel, hanem az eddig szinte csak adatátvitelre használt WIFI technológiával valósítják meg.    
 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció