4000 főtől válik meg a Motorola

A változatlanul élesedő mobilpiaci verseny következményeként a vállalat jelentős, 4000 fős elbocsátásra készül.

A cég döntésének hátterében egyértelműen a még szorosabbá váló piaci versenyre való felkészülés áll, döntésüket költségcsökkentéssel indokolják. A Motorola jelenleg a világ második legnagyobb mobiltelefon-gyártója, és karrierje nem leáldozóban van, mégis rákényszerül a tömeges elbocsátásokra. A vállalat mobil üzletágának jelentős sikere a Razor sorozat, mely vékony felépítésével új iparági szabványt állított fel, nem is olyan régen megszokott vastagságúnak tűnő telefonok mára nehezen eladhatóvá váltak a piacon. A Razor több sikeres változatban is megjelent, és a jelek szerint még sokáig a piacon szeretnék tartani, de izgalmas és népszerű új fejlesztésekből sincs hiány a vállalatnál, gondoljunk csak a Motofone F3 szuperolcsó, mégis minőségi anyagokat tartalmazó designjára. A cég mégis átszervezi teljes felépítését, ami 300 millió dollárjába kerül, ám mégis megéri hosszútávon. Olyannyira így van ez, hogy jóllehet eredetileg 3500 alkalmazott elküldését tervezték, mégis az addig sem csekély szám növelése mellett döntöttek, így alakult ki a 4000 fős elbocsátási terv.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció