Stratégiai együttműködésre lép az LG és a Landing AI

forrás: Prím Online, 2019. január 15. 11:00

Stratégiai partnerséget kötött az LG Electronics (LG) és a Szilícium-völgyben indult startup-cég, a Landing AI. Dr. I.P. Park, az LG elnöke és technológiai vezetője, valamint Dr. Andrew Ng, a Landing AI vezérigazgatója a 2019-es CES szakkiállításon, Las Vegasban írta alá a megállapodást.

A két vállalat a mesterségesintelligencia-fejlesztések során arra fog törekedni, hogy növelje az LG termékek versenyképességét és új üzleti együttműködési modelleket alakítson ki. A Landing AI ehhez olyan gépi vizualizációs eszközökkel és algoritmusokkal járul hozzá, amelyek az emberi szemnél jóval részletesebb képi megjelenítésre képesek.

 

 

„A mesterséges intelligencia igen változatos lehetőségeket kínál a gyártásban — partnerségünk az LG-vel nemcsak az AI-funkciókkal ellátott, forradalmi termékek fejlesztése iránti elkötelezettségünket demonstrálja, hanem a mesterséges intelligencia jövőjéről alkotott víziónkat is” — mondta a korábban a Baidu keresőportál vezető kutatójaként és a Google Brain alapítójaként ismert Dr. Ng, a Landing AI vezérigazgatója.

 

Dr. Ng nézeteit hangsúlyozva Dr. Park elmondta: „várakozással tekintünk együttműködésünkre a Landing AI-al, melynek nyomán még fejlettebb mesterségesintelligencia-megoldásokon keresztül tehetjük kényelmesebbé vásárlóink mindennapi életét.”

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés

A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.

2024. május 19. 14:40

Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.

2024. május 19. 12:34

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59