Bankügyletek - nőtt internetes ügyfelek száma

Tavaly év végén 733 ezer lakossági és 112 ezer vállalati ügyfél rendelkezett internetbanki szolgáltatások igénybevételére vonatkozó szerződéssel, az előbbi ügyfelek száma az elmúlt egy évben 47 százalékkal, az utóbbiaké pedig 44 százalékkal emelkedett - közölte a GKI Gazdaságkutató Rt. szerdán az MTI-vel.
A GKI, a T-Mobile és a Sun Microsystems Kft. kutatása szerint a lakossági ügyfelek száma 2006 végére várhatóan 903 ezerre nő, míg a vállalatiaké eléri a 139 ezret.

A várakozások alapján az internetes bankszolgáltatások közül továbbra is az átutalások aránya növekszik majd a legnagyobb mértékben mind a lakossági, mind a vállalati ügyfelek között. A második, illetve a harmadik helyre a tranzakciók ellenőrzése, illetve a számlainformációk lekérdezése került.

A kutatás szerint a korábbi negyedévektől eltérően a többi online banki szolgáltatás, így a befektetési termékek, a csoportos beszedési megbízás tekintetében is növekedésre számítanak a hitelintézetek.
 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció